Valuta:

Verzenden & retouren

Verzenden & retourneren
Vanwege het feit dat onze artikelen over het internet worden gekocht, kunnen we niet eerder worden geprobeerd en ongezien zijn, hebben we het volgende retour- en ruilbeleid ontwikkeld voor klantenservice. Natuurlijk hopen we dat u blij bent met uw selectie. Als u om welke reden dan ook niet tevreden bent met uw selectie, is ons retour- en ruilbeleid als volgt:
Voor retourneren:
Items kunnen teruggestuurd worden voor terugbetaling of ruilen met 7 dagen na aankoopdatum. Maar de reden voor de door uzelf veroorzaakte opbrengsten (bijv. Maat, kleur die u kiest) kan niet worden geaccepteerd. Retourzendingen kunnen binnen 7 dagen na ontvangst worden verzonden. Alle teruggegeven artikelen mogen nooit gebruikt worden en in nieuwe staat. Alle teruggegeven pakketten moeten verzekerd zijn. Bij het retourneren van de juiste artikelen voor een terugbetaling: alle teruggegeven artikelen zijn onderworpen aan een bankoverschrijving van 5% en verzendkosten. Kopers zijn altijd verantwoordelijk voor de verzendkosten. Sepcial omstandigheden kunnen partnerschap met zakelijke zakenpartners vereisen. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met onze klantenservice.
Voor uitwisselingen:
Wij accepteren alleen ruilen voor nieuwe en nooit gebruikte artikelen met alle accessoires en verpakkingen. Stuur de artikelen binnen 7 dagen na ontvangst terug. Alle retourpakketten moeten verzekerd zijn, de uitwisseling zal binnen 5-7 dagen worden verzonden zodra de retourzending is ontvangen. Kopers zijn altijd verantwoordelijk voor de verzendkosten.
Belangrijke mededeling:
1. Alhoewel we een 100% probleemloos terugkeerbeleid bieden, gezien de tijd en het geld dat verbruiken, waarderen wij u zeker of u al uw vragen en problemen duidelijk kunt maken voordat u uw bestelling plaatst.
2. Neem eerst contact op met onze klantenservice om het retouradres te verkrijgen.
3. Wij zijn niet verantwoordelijk voor het verlies als het geretourneerde pakket verloren gaat tijdens de zending, moet de originele postkantoorbewijs worden gehouden om de vergoeding te vorderen.